Konec nočního přejídání

27. 06. 2011 | † 30. 09. 2015 | kód autora: 7s5

Dnes je pondělí a tím pádem si musím stanovit svůj první malý cíl. Rozhodla jsem se, že nejlepší bude začít s něčím jednoduchým a zároveň s něčím, o čem jsem si jistá, že to bude užitečné.

Brouzdali jste někdy po internetu a hledali informace o tom, jak dosáhnout lepšího zdraví z hlediska stravy a pohybu? Já ano a musím říct, že jsem zahlcená. Existuje šílené množství různých rad, zaručených receptů, metod a návodů. Mnohé z nich si absolutně protiřečí! Jak si z toho má potom člověk vybrat? No nebude to asi lehké, ale ze začátku, než zjistím víc, se budu prostě spoléhat na zdravý rozum. A ten mi říká, že mám jeden opravdu špatný zlozvyk. Není totiž výjimkou, že si večer v deset hodin sednu do kuchyně, namažu si rohlík máslem, obložím salámem a nacpu se. Nebo si rozdělám k televizi balíček chipsů a celý ho sním. Nebo si dám kousek čokolády...ale sami určitě víte, že u kousu nikdy nezůstane=) No prostě jsem zvyklá jíst na noc, a to tak, že hodně. A snad opravdu každý člověk ví, že tohle by se zrovna dělat nemělo. Takže tady se odrazím a mým prvním předsevzetím bude, že:

1. Nebudu nic jíst po osmé hodině večer.

Možná se nad tím někdo usmějete, ale u mě opravdu není žádný problém naládovat se v deset večer k prasknutí... A jak jsem řekla - malé cíle. Takže začnu takto a postupně budu nakládat další, obtížnější věci.

A pokud jste si poslední dobou sami dali nějaké to předsevzetí, ráda si přetu o co šlo a jak se vám ho podařilo proměnit ve skutečnost=)

Držte mi palce,

Zuzka


Zobrazit další články tohoto autora

Další články z rubriky zivotni-styl

Související články

Copyright © 2008-2017 Hups.cz. Všechna práva vyhrazena.